Afdrukken

Waar help ik je bij?

Als professional organizer en coach help ik je bij het organiseren van je spullen, administratie, taken en tijd. Voel je je overweldigd, heb je geen of te weinig overzicht en wil je meer rust in je hoofd? Ik kan je daarbij helpen. Bijvoorbeeld door te helpen bij:

Mijn hulp is afgestemd op jouw persoonlijke wensen en daarom is er veel mogelijk. We bespreken jouw wensen en de mogelijkheden tijdens het gratis en vrijblijvende intake-gesprek. 

Wat levert het op?

Hoe werkt het?

  1. Tijdens het eerste contact (telefonisch of per e-mail) maken we een afspraak voor een gratis intake gesprek bij jou thuis. Dit is bedoeld als kennismaking en om samen te kijken waar de problemen liggen.

  2. Tijdens het intake gesprek bespreken we jouw wensen en de mogelijkheden.

  3. Na het intake gesprek zet ik onze afspraken op papier en ontvang je een vrijblijvende offerte. Je kunt na ons gesprek dus nog even rustig nadenken of je mijn hulp daadwerkelijk wilt. Besluit je toch niet door te gaan, dan is dat geen enkel probleem en worden er geen kosten in rekening gebracht.

  4. Ga je akkoord met de offerte, dan spreken we een datum en tijd af waarop we aan de slag gaan.

  5. Samen werken we op de afgesproken momenten aan het eindresultaat dat we voor ogen hebben.

  6. Na afloop evalueren het resultaat. Dit kan telefonisch of tijdens een persoonlijk bezoek. Ook na het traject hebben we bij voorkeur nog een aantal keren contact om te horen of het resultaat blijvend is. Zo kunnen we eventueel nog bijsturen waar dat nodig is.

Waarom werkt het?

Dit is iets voor jou als je:

Je aarzelt nog

Je aarzelt nog omdat je:

Aarzelen is helemaal niet nodig. Maak een afspraak voor een gratis gesprek, en we bespreken samen je wensen en de mogelijkheden. Daarna maak ik een plan van aanpak met offerte voor jou en pas dan besluit jij of je gebruik wilt maken van mijn hulp. Mail (info@anitamaaktruimte.nl) of bel (06 - 110 979 58) voor meer informatie of een afspraak.